joi, 8 februarie 2024

LOCATIILE MELE FAVORITE SI FISIERUL user.upoi DESCARCABIL

Salut din nou!


Daca in postarea anterioara am publicat efectiv lista cu toate locatiile favorite, in aceasta postare doresc sa va pun la dispozitie acea lista sub forma de fisier user.upoi, pe care il puteti copia in GPS-ul vostru (cei care folosesc IGO).

Fisierul include urmatoarele tipuri de locatii: Zone in care trebuie sa va sporiti atentia la drum si indicatoare,  Magazine, Spalatorii de Cisterne, Incarcari, Descarcari, Devieri, Terminale, Porturi, Zone In care trebuie redusa viteza, Zone periculoase, Zone aglomerate, Autohofuri, Parcari cu lumina, Parcari Mari/Mici/Chele/Dubioase, Zone Industriale, Benzinarii,etc.

Aceasta lista este gandita in special soferilor de camion incepatori care si-au inceput de curand activitatea in domeniu sau urmeaza sa se angajeze pe comunitate ca soferi de TIR.

Desigur ca oricine este liber si invitat sa o foloseasca daca i se pare utila.

Personal, mi-am facut viata mai usoara folosindu-ma de aceasta lista, aproape in fiecare seara in care mi-am cautat o parcare cat mai buna si mai aproape de destinatie sau cand trebuia sa merg la magazin/ terminal/ port/ spalatorie, etc.

Folosind locatiile salvate la favorite, imi alegeam destinatia direct din lista si nu trebuia sa rascolesc dupa adresa ori dupa cine stie ce coordonate.

Cand veti deschide link-ul, este posibil sa va apara un fisier tip audio care nu poate fi redat, insa veti avea posibilitatea de descarcare si atunci fisierul "isi revine" la formatul original. :))

Daca va intrebati de ce nu am pus aici fisierul, ei bine, nu se poate. Si pentru mine era mai usor dar Google are alta parere.

Daca ceva nu merge bine, imi puteti scrie si va trimit linkul pentru descarcare, care se afla si pe canalul meu de WhatsApp sau va trimit fisierul direct, daca este posibil. :))

Gata cu povestile, aici este fisierul

Sa va fie cu folos! Drumuri bune! :)

Ma gasesti si pe:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa nu folositi cuvinte jignitoare sau obscene, in comentarii. Multumesc mult pentru intelegere!